Kierowco, nawet 200 kilometrów więcej na jednym tankowaniu? W jaki sposób spełnić taki pokłosie? Kierowco, nawet 200 kilometrów więcej na jednym tankowaniu? W jaki sposób spełnić taki pokłosie?
W czasach kryzysu wszyscy patrzymy na ceny i szukamy oszczędności. W który sposób oszczędzać na paliwie? Można objeżdżać wolniej, w wyższym stopniu ekonomicznie. To zawsze dobre rozwiązanie. Jednakże wyobrażacie sobie, że tankujecie zbyt taką samą kwotę – znowu accumulate pełna – atoli przejeżdżacie o 200 kilometrów mniej, niż zwykle? Macie takie poczucie, że ktoś turned into sława soon sława oszukał. Gdzie zgubiło się paliwo? Co tutaj się wydarzyło?
Samochody elektryczne mają dziesiątki wad. Jedną z nich jest z ograniczoną odpowiedzialnością zasięg związany z koniecznością niezmiernie długiego ładowania. Kto obecnie ma era na to, ażeby pakować automobil przez dwie godziny (oczywiście na szybkiej ładowarce)? O ile ładujesz samochód w domu, jest względnie OK, bo możesz paddle w ową stronę zostawić na nocna pora. Jednakże co, kiedy planujesz dłuższą trasę? Oznacza to tego chcesz, lub nie, co chwilę musisz się zatrzymywać i pakować samochód. To niezmiernie niewygodne, kompletnie niekomfortowe.
Pixabay Problem ulega zdecydowanemu pogorszeniu w zimie. W jaki sposób wiadomo, w zimie te samochody nie pracują w ten sposób, jakże powinny. Pomińmy może poprzednio awarie i usterki jakie dotykają te auta przy niskich temperaturach. Jednakże wyjątkowo maleje też zasięg. Maleje nie o parę kilometrów. Amerykanie zebrali dane z z okładem 7 tysięcy aut elektrycznych, ażeby zostać poinformowanym w który sposób wpływa na nie temperatura. Zebrano dane dotyczące tego, jakże radzi sobie samochód w temperaturze +21 stopni, tudzież jakże zachowuje się pośrodku -1 tudzież -7 stopni Celsjusza.
Od momentu 1 stycznia zmiana stawki zbyt przegląd techniczny? Kierowcy z przerażeniem patrzą w przyszłość
Wyniki? Na 13 badanych modeli samochodów w 3 przypadkach przy niższych temperaturach zdolność produkcyjna baterii spada o 30% lub więcej. W 11 z 13 badanych modeli zdolność produkcyjna baterii spada o 15% lub więcej. Pod warunkiem ktoś twierdzi i próbuje wam wmówić, że temperatury nie mają wpływu na zdolność produkcyjna baterii w elektrykach, to nie dyskutujcie z takimi osobami. Nie ma to w każdym calu żadnego sensu. Oczywiście Amerykanie zaraz przy badaniu wymienili, w który sposób można zmniejszyć wpływ temperatury na baterie…
fot. pixabay W jaki sposób? Z artykułu „Interii” dowiadujemy się, że trzeba m.in. stosować z ogrzewania kierownicy i foteli, zamiast z ogrzewania całej kabiny. Nie trzeba stosować z hamowania rekuperacyjnego ani innych, zbędnych elementów w samochodzie. I co jeszcze? Nie włączać ogrzewania, wyłączać „niepotrzebne” elementy… Czyli zręcznie mamy rezygnować z funkcjonalności naszego samochodu i nie używać tego, czego prawidłowo byśmy użyli, tylko po to, ażeby oszukać samego siebie i „udowodnić sobie”, że z tymi bateriami zupełnie nie jest w ten sposób źle.
W domu proszek każdy, można było kupować zbyt 100 zł. Teraz ludzie sprzedają je zbyt 70 tysięcy złotych!
Baterie to topic i każda próba zatuszowania tego problemu to oszukiwanie samego siebie. Można zgasić w tym aucie wszystko i nie stosować z ogrzewania, tudzież potem twierdzić, że bateryjka daje radę. Jednakże to nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Pod warunkiem spada temperatura, spada zasięg samochodu. Czyli ty zbyt obciążenie płacisz słowo w słowo tyle samo, atoli możesz przejechać 30% mniej dystansu. Rozumiesz – to w ten sposób, jakbyś zatankował samochód accumulate pełna. Zawsze robiłeś na jednym baku 600 kilometrów, atoli teraz tankujesz accumulate pełna i przejechałeś tylko 400 km. I wszyscy starają ci się wmówić, że w ten sposób powinno egzystować, że wszystko jest OK.
Od momentu 27 grudnia pracodawca sprawdzi wcięcie trzeźwości pracownika w pracy? Ludzie są oburzeni
Bo przecież są tacy, którzy powiedzą, że wszystko jest OK. Nic im nie przeszkadza. W taki sposób powinno egzystować i poprzednio. Ty możesz zrobić trochę innym sposobem – kupować samochód spalinowy. Ile zatankujesz, tyle przejedziesz – niezależnie od temperatury. I możesz sobie włączyć ogrzewanie, radiofonia, elektroniczne lusterka, lub co ci się tylko podoba. Natomiast kiedy paliwo się skończy, zjedziesz na jedną z dziesiątek tysięcy stacji i w przeciągu 2 minut zatankujesz paliwo i odjedziesz.