Close Menu
  • Aktualności z kraju
  • Wiadomości ze świata
  • Motoryzacja
  • Aktualności z kraju
  • Wiadomości ze świata
  • Motoryzacja
Facebook X (Twitter)
Facebook X (Twitter)
News na dziś.pl – Aktualne wiadomości z Polski i świataNews na dziś.pl – Aktualne wiadomości z Polski i świata
  • Aktualności z kraju
  • Wiadomości ze świata
  • Motoryzacja
News na dziś.pl – Aktualne wiadomości z Polski i świataNews na dziś.pl – Aktualne wiadomości z Polski i świata
Aktualności z kraju

Oblężenie Biedronki: Puccini w cenie 99 złotych

Damian Pośpiech2025-02-24Updated:2025-02-26
Facebook Twitter Email Telegram Copy Link WhatsApp
GOOGLE NEWS
Google News
GotowkaPieniadze

Już od 27 lutego sieć handlowa Biedronka wprowadza do sprzedaży produkty, które mogą wywołać prawdziwe zamieszanie w sklepach – torebki i plecaki renomowanej marki Puccini w niewiarygodnie niskiej cenie 99 złotych. Ta oferta może przyciągnąć tłumy klientów, którzy będą gotowi ustawić się w kolejkach jeszcze przed otwarciem sklepów.

Marka Puccini jest znana z wysokiej jakości i eleganckich projektów, zazwyczaj kojarzona z wielokrotnie wyższymi cenami. W Biedronce pojawią się zarówno klasyczne torebki, jak i plecaki wykonane z wysokiej jakości skóry ekologicznej, wszystkie wyposażone w regulowane paski. Dla osób poszukujących mniejszych akcesoriów, sieć przygotowała również torebki na telefon tej samej marki w cenie 64,90 złotych.

Ta wyjątkowa oferta pojawia się w szczególnym momencie – tuż przed Dniem Kobiet, co sprawia, że może stać się idealną propozycją prezentową. Biedronka przygotowała również szereg innych atrakcyjnych produktów z myślą o marcowym święcie. Od 27 lutego do 12 marca w sklepach pojawią się eleganckie czajniczki z filiżankami z porcelany za 39,99 złotych, sportowe torby z modnym panterkowym nadrukiem za 49,99 złotych, a także wygodne klapki damskie z antypoślizgową podeszwą w cenie 24,99 złotych.

Historia podobnych akcji promocyjnych w Biedronce pokazuje, że klienci są gotowi na wiele, by zdobyć markowe produkty w okazyjnych cenach. Niejednokrotnie przed sklepami tej sieci tworzyły się długie kolejki jeszcze przed świtem, gdy w ofercie pojawiały się szczególnie atrakcyjne produkty znanych marek. W 2022 roku, w ramach promocji Dnia Kobiet, Biedronka sprzedała ponad 100 tysięcy produktów w ciągu pierwszych 3 dni sprzedaży.

Sukces Biedronki w przyciąganiu klientów nie jest przypadkowy. Sieć systematycznie rozszerza swoją ofertę, wychodząc daleko poza tradycyjny asortyment spożywczy. Obecnie w sklepach można znaleźć nie tylko artykuły pierwszej potrzeby, ale także modne ubrania, dodatki, elementy wystroju wnętrz czy wysokiej jakości kosmetyki. W 2022 roku, Biedronka odnotowała wzrost sprzedaży o 15% w porównaniu z rokiem poprzednim.

Eksperci handlu detalicznego zwracają uwagę, że ta strategia łączenia podstawowego asortymentu z limitowanymi kolekcjami znanych marek sprawdza się doskonale. Klienci cenią sobie możliwość zakupu markowych produktów w przystępnych cenach, a okresowe wprowadzanie takich ofert generuje dodatkowy ruch w sklepach. Według danych GUS, w 2022 roku, 60% Polaków deklarowało, że prawdopodobnie kupi więcej produktów, jeśli będą one pochodzenia krajowego lub europejskiego.

Warto zauważyć, że wszystkie produkty z najnowszej kolekcji akcesoriów Puccini w Biedronce zostały wykonane z ekologicznych materiałów, co odpowiada na rosnącą świadomość ekologiczną konsumentów. Torebki i plecaki, mimo przystępnej ceny, mają spełniać wysokie standardy jakościowe, charakterystyczne dla tej cenionej marki.

Dla osób zainteresowanych zakupem tych produktów kluczowe będzie odpowiednio wczesne pojawienie się w sklepie. Biorąc pod uwagę poprzednie akcje promocyjne Biedronki, można spodziewać się, że najbardziej atrakcyjne modele znikną z półek w ciągu pierwszych godzin sprzedaży. W 2022 roku, w ramach promocji Czarnego Piątku, Biedronka odnotowała 30% wzrostu sprzedaży w ciągu pierwszych 2 godzin sprzedaży.

Wprowadzenie kolekcji Puccini do Biedronki to kolejny przykład demokratyzacji mody i luksusu, gdzie produkty znanych marek stają się dostępne dla szerszego grona konsumentów. To trend, który zyskuje na popularności nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie. Według danych Euromonitor, w 2022 roku, 60% konsumentów na świecie deklarowało, że jest gotowe zapłacić więcej za produkty, które są wykonane z ekologicznych materiałów.

Share. Facebook Twitter Email WhatsApp Copy Link
Napisz komentarz Anuluj odpowiedź

OSTATNIE WPISY

DJ Hazel nie żyje. Prokuratura podała przyczynę

Znamy szczegóły pogrzebu Tomasza Jakubiaka. Rodzina prosi, aby przyjść ubranym na kolorowo

Tylko do 10 maja! Promocje na jajka w Biedronce, Lidlu i Aldim – Co warto kupić?

Facebook X (Twitter) RSS
  • Aktualności 
  • Wiadomości ze świata
  • Motoryzacja
  • Sport
  • O nas
  • Kontakt
  • Polityka Prywatności
  • Mapa strony
  • Regulamin

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2021 - 2025 Newsnadzis.pl
Wydawca i redakcja portalu: POL-MEDIA - Adres: ul. Grzybowska 9, 00-132 Warszawa

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.