Close Menu
  • Aktualności z kraju
  • Wiadomości ze świata
  • Motoryzacja
  • Aktualności z kraju
  • Wiadomości ze świata
  • Motoryzacja
Facebook X (Twitter)
Facebook X (Twitter)
News na dziś.pl – Aktualne wiadomości z Polski i świataNews na dziś.pl – Aktualne wiadomości z Polski i świata
  • Aktualności z kraju
  • Wiadomości ze świata
  • Motoryzacja
News na dziś.pl – Aktualne wiadomości z Polski i świataNews na dziś.pl – Aktualne wiadomości z Polski i świata
Aktualności z kraju

Lidl przecenił o 200 zł! Klienci masowo kupują na handel – czy to koniec promocji?

Damian Pośpiech2025-04-13
Facebook Twitter Email Telegram Copy Link WhatsApp
GOOGLE NEWS
Google News
SklepLidl
Lidl

W kwietniu 2025 roku Lidl wprowadził drastyczną obniżkę ceny na popularne narzędzie marki Parkside. Produkt, którego standardowa cena wynosi około 590 zł, został przeceniony o 200 zł, co wywołało szał zakupów wśród klientów. Wielu z nich nabywało sprzęt z zamiarem odsprzedaży po wyższej cenie, wykorzystując dużą różnicę cenową.

Szybka reakcja Lidla: Obniżka o dodatkowe 180 zł

W odpowiedzi na masowe zakupy i odsprzedaż produktów po zawyżonych cenach, Lidl zdecydował się na kolejną obniżkę ceny o ponad 180 zł. Cena spadła z 349 zł do 165 zł, co miało na celu zniechęcenie do dalszego odsprzedawania produktów z zyskiem.

Reakcja rynku wtórnego: Spadek cen na platformach sprzedażowych

Po dodatkowej obniżce ceny w Lidlu, zauważalny był spadek cen oferowanych produktów na platformach takich jak OLX. Wielu sprzedających musiało dostosować ceny do nowej sytuacji rynkowej, aby pozbyć się nadmiaru towaru. To pokazuje, jak dynamicznie reaguje rynek na zmiany cen w sieciach handlowych.

Historia podobnych zdarzeń: Lidl walczy z nadużyciami

To nie pierwszy raz, kiedy Lidl musi zmagać się z nadużyciami związanymi z jego promocjami. W przeszłości zdarzały się sytuacje, gdzie klienci wykorzystywali luki w regulaminie, aby nieuczciwie wzbogacić się kosztem sieci. Przykładem może być akcja promocyjna z 2016 roku, gdzie klienci masowo zwracali puste opakowania po produktach, wykorzystując luki w regulaminie.

Strategia Lidla: Walka z odsprzedażą i nadużyciami

Lidl, zdając sobie sprawę z potencjalnych nadużyć, stara się wprowadzać takie ceny i promocje, które zniechęcają do odsprzedaży produktów. Jednak w obliczu dynamicznie zmieniającego się rynku i szybkiej reakcji konsumentów, sieć musi ciągle monitorować efektywność swoich działań promocyjnych.

lidl
Share. Facebook Twitter Email WhatsApp Copy Link
Napisz komentarz Anuluj odpowiedź

OSTATNIE WPISY

DJ Hazel nie żyje. Prokuratura podała przyczynę

Znamy szczegóły pogrzebu Tomasza Jakubiaka. Rodzina prosi, aby przyjść ubranym na kolorowo

Tylko do 10 maja! Promocje na jajka w Biedronce, Lidlu i Aldim – Co warto kupić?

Facebook X (Twitter) RSS
  • Aktualności 
  • Wiadomości ze świata
  • Motoryzacja
  • Sport
  • O nas
  • Kontakt
  • Polityka Prywatności
  • Mapa strony
  • Regulamin

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2021 - 2025 Newsnadzis.pl
Wydawca i redakcja portalu: POL-MEDIA - Adres: ul. Grzybowska 9, 00-132 Warszawa

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.