Close Menu
  • Aktualności z kraju
  • Wiadomości ze świata
  • Motoryzacja
  • Aktualności z kraju
  • Wiadomości ze świata
  • Motoryzacja
Facebook X (Twitter)
Facebook X (Twitter)
News na dziś.plNews na dziś.pl
  • Aktualności z kraju
  • Wiadomości ze świata
  • Motoryzacja
News na dziś.plNews na dziś.pl
Home - Aktualności z kraju

McDonald’s w ogniu krytyki za kontrowersyjny zestaw „Minecraft Movie”

Damian Pośpiech2025-04-09
Facebook Twitter Email Telegram Copy Link WhatsApp
Minecraft, McDonald's
Minecraft, McDonald's

W kwietniu 2025 roku McDonald’s Polska wprowadził do swojej oferty limitowany zestaw „Minecraft Movie”, mający na celu promocję nadchodzącego filmu „Minecraft: Film”. Choć współpraca z popularną grą mogła wydawać się strzałem w dziesiątkę, rzeczywistość okazała się zaskakująco kontrowersyjna.

Zestaw „Minecraft Movie” – co poszło nie tak?

Nowy zestaw składa się z 6 sztuk Cheese Coins (chrupiących serków mozzarella) lub 6 sztuk McNuggets®, średnich frytek, średniego napoju oraz ognistego sosu Nether Flame. Dodatkowo, dla miłośników słodkości, wprowadzono Minecraft Movie McFlurry® z bloczkową posypką z białej czekolady i strzelającymi cukierkami. Choć na pierwszy rzut oka oferta wydaje się atrakcyjna, pojawiły się liczne głosy krytyki.

Sos Nether Flame – czy McDonald’s przesadził z ostrością?

Sos Nether Flame, inspirowany ognistym wymiarem Nether z gry Minecraft, reklamowany jest jako najostrzejszy sos w historii McDonald’s. Zawiera drobno mieloną czerwoną paprykę, piekielnie ostry pieprz cayenne, zbalansowane nutami czosnku i słodyczy. Jednak wielu klientów uważa, że jego ostrość jest przesadzona, a smak zbyt intensywny. Dodatkowo, kontrowersje budzi fakt, że za każdy dodatkowy sos należy dopłacić 0,25 USD, co spotkało się z niezadowoleniem konsumentów. news12

Minecraft Movie McFlurry® – słodka porażka?

Minecraft Movie McFlurry® miał być deserem nawiązującym do estetyki gry, z dodatkiem strzelających cukierków i czekoladowych bloczków. Niestety, wielu klientów skarży się na jego przesadną słodycz i sztuczny smak. Recenzenci podkreślają, że choć pomysł był interesujący, wykonanie pozostawia wiele do życzenia. news14

Kolekcjonerskie gadżety – czy to wystarczy, by przyciągnąć klientów?

W ramach promocji McDonald’s oferuje również kolekcjonerskie figurki oraz unikatowe karty z kodami do wykorzystania w grze Minecraft. Choć dla fanów gry może to być atrakcyjny dodatek, wielu klientów uważa, że jakość tych gadżetów nie jest adekwatna do ceny zestawu.

Reakcje klientów – fala niezadowolenia

Media społecznościowe zalała fala negatywnych komentarzy dotyczących nowego zestawu. Klienci skarżą się na zbyt wysoką cenę w stosunku do jakości, przesadną ostrość sosu oraz sztuczny smak deseru. Wielu z nich deklaruje, że nie zamierza ponownie korzystać z tej oferty, a niektórzy zapowiadają bojkot restauracji.

McDonald’s w obliczu kryzysu wizerunkowego

Wprowadzenie zestawu „Minecraft Movie” miało być strategicznym posunięciem, mającym na celu przyciągnięcie młodszej grupy klientów oraz fanów gry Minecraft. Jednak negatywne reakcje konsumentów mogą świadczyć o tym, że marka nie do końca trafnie oceniła oczekiwania rynku. W obliczu rosnącej konkurencji na rynku fast food, takie potknięcia mogą kosztować McDonald’s utratę lojalnych klientów oraz spadek przychodów.

Czy McDonald’s wyciągnie wnioski?

Historia pokazuje, że McDonald’s potrafi reagować na krytykę i dostosowywać swoją ofertę do oczekiwań klientów. Pytanie jednak, czy w przypadku zestawu „Minecraft Movie” firma zdecyduje się na modyfikację oferty, czy też pozostanie przy obecnym kształcie promocji. Jedno jest pewne – klienci oczekują produktów wysokiej jakości, które spełniają ich oczekiwania zarówno pod względem smaku, jak i wartości.

Zestaw „Minecraft Movie” miał być hitem, łączącym świat fast foodu z popularną grą komputerową. Niestety, liczne kontrowersje i negatywne opinie klientów wskazują na to, że McDonald’s nie do końca trafił w gusta konsumentów. Przyszłość pokaże, czy firma wyciągnie wnioski z tej sytuacji i dostosuje swoją ofertę do oczekiwań rynku.

McDonald's Minecraft Movie
Share. Facebook Twitter Email WhatsApp Copy Link
Napisz komentarz Anuluj odpowiedź

OSTATNIE WPISY

1000 zł co miesiąc dla ucznia. Rusza nabór wniosków, wystarczy spełnić te warunki

Sąd Najwyższy zdecydował. Marszałek Hołownia podał kluczową datę dla Polaków

Lidl odpala lipcowe promocje. Robot koszący tańszy o 300 zł, a to dopiero początek

Facebook X (Twitter) RSS
  • Aktualności 
  • Wiadomości ze świata
  • Motoryzacja
  • Sport
  • O nas
  • Kontakt
  • Polityka Prywatności
  • Mapa strony
  • Regulamin

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2021 - 2025 Newsnadzis.pl
Wydawca i redakcja portalu: POL-MEDIA - Adres: ul. Grzybowska 9, 00-132 Warszawa

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.