Netflix, mimo osiągnięcia prawie 9 mld dolarów przychodu w ostatnim kwartale 2023 r., poszukuje nowych źródeł dochodów. Po wprowadzeniu ograniczeń w dostępie do treści dla niektórych kont, firma zaczęła rozważać podwyżki cen usługi, co mogło wywołać niezadowolenie wśród klientów.

Ograniczenia Dostępu do Treści jako Początek Zmian

Użytkownicy abonamentu Netflix z reklamami zaczęli zgłaszać otrzymywanie komunikatów o konieczności zmiany subskrypcji zamiast dostępu do części treści. Platforma zdecydowała się udostępniać niektóre treści tylko dla posiadaczy droższych planów subskrypcyjnych.

Wprowadzenie Podwyżek Cena jako Kolejny Kroczek

Coraz głośniej mówi się o możliwości wprowadzenia podwyżek cen, które potencjalnie dotkną także użytkowników w Polsce. Greg Peters, CEO Netflixa, podkreśla, że firma monitoruje sytuację na rynkach różnych państw i poszukuje optymalnego momentu na podniesienie opłat. Kryterium podwyżek ma być dostarczenie dodatkowej treści.

Brak Konkretnych Informacji o Podwyżkach

Choć nie podano jeszcze kwot ani dat wprowadzenia podwyżek, z wypowiedzi Petersa wynika, że są one nieuchronne. Decyzje w tej sprawie będą zależały od osiągnięcia określonego poziomu dostarczanej treści. Pomimo braku konkretnych informacji, istnieje duże prawdopodobieństwo, że podwyżki objąć mogą także Polskę.

Skargi i Wątpliwości Klientów

Fala skarg na Netflix trafiła nawet do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta, jednak ze względu na zapisy regulaminu dotyczące zabronionego współdzielenia kont, trudno przewidzieć korzystną dla klientów decyzję. Wprowadzenie ewentualnych podwyżek może jeszcze bardziej zwiększyć niezadowolenie użytkowników.

Obserwuj nasze artykuły na Google News

Naciśnij przycisk oznaczony gwiazdką (★ obserwuj) i bądź na bieżąco

Share.
Exit mobile version