W sieci zaczęła krążyć informacja, że jeden z produktów w ofercie sieci Rossmann stał się niezwykle popularny, a nawet trudny do zdobycia. Mowa o ręcznikach, które stały się obiektem pożądania wielu Polek i Polaków. Czym takiego się wydarzyło, że ten produkt zaczyna przynosić problemy w dostępności?
Główny powód: influencerki i social media
Głównym powodem tej sytuacji są influencerki, które zaczęły nagrywać swoje „polecajki” i promować ten produkt. Wiele z nich łączy jeden produkt, jakim są te ręczniki. Można je zobaczyć na większości tego typu materiałów. Czy to źle? Raczej nie, choć jeżeli lubicie te ręczniki, to przez kilka następnych dni może być problem z dostępnością.
Czym są te ręczniki tak specjalne?
Ręczniki Rossmann są używane do osuszania twarzy. Jeden listek wystarcza, by osuszyć sobie twarz, szyję i jeszcze wytrzeć dłonie. Wiele osób poleca, bo cena jest atrakcyjna i często te ręczniki wpadają na różnego rodzaju promocje.
Aktualne ceny i promocje
Jeżeli macie do odebrania dodatkową zniżkę, to za 2 opakowania zapłacicie tylko 16 zł. Warto również sprawdzić, czy jesteście uprawnieni do odebrania 3x10zł, co wymaga spełnienia następujących warunków:
* minimum 2 transakcje z kartą klubu Rossmann w grudniu 2024 (01-31.12.2024) online lub stacjonarnie,
* wykorzystanie co najmniej 1 kuponu otrzymanego od organizatora w aplikacji w roku 2024 (01.01-31.12.2024) lub dokonanie co najmniej 1 transakcji Rossmann GO.
Wówczas w aplikacji powinniście zobaczyć swój kod i móc skorzystać ze zniżki.
Dane liczbowe
Według danych, w ciągu ostatnich miesięcy, Rossmann odnotował wzrost sprzedaży ręczników o 30%. To rekordowy wynik dla tej kategorii produktów. Co więcej, aż 70% klientów Rossmann, którzy kupili ręczniki, to kobiety w wieku 25-40 lat.
Wnioski
Mówiąc oRossmann i jego ręcznikach, trzeba przyznać, że sieć handlowa nie spodziewała się takiego sukcesu. Teraz, kiedy problum z dostępnością jest coraz większy, Rossmann musi szybko reagować i uzupełniać braki. Czas pokaże, czy sieć handlowa będzie w stanie sprostać tym wyzwaniom.
Źródła:
* Rossmann.pl
* Influencerki w social media
* Dane liczbowe z najnowszych badań rynku kosmetycznego w Polsce.