Close Menu
  • Aktualności z kraju
  • Wiadomości ze świata
  • Motoryzacja
  • Aktualności z kraju
  • Wiadomości ze świata
  • Motoryzacja
Facebook X (Twitter)
Facebook X (Twitter)
News na dziś.plNews na dziś.pl
  • Aktualności z kraju
  • Wiadomości ze świata
  • Motoryzacja
News na dziś.plNews na dziś.pl
Home - Aktualności z kraju

Sztuczna Inteligencja w Reklamie: Czy Możesz Rozpoznać Fake?

Damian Pośpiech2024-12-27
Facebook Twitter Email Telegram Copy Link WhatsApp
PieniadzeGotowka44

W Polsce, coraz więcej osób korzysta z internetu, a co za tym idzie, także z reklam, które coraz częściej wykorzystują sztuczną inteligencję (AI) do stworzenia realistycznych obrazów i filmów. W ostatnim czasie, jeden z wpisów zdobył blisko 5 milionów wyświetleń, a jego zasięg jest prawdopodobnie znacznie większy, ponieważ był przerzucany na różnych profilach. Wpis ten pokazał film, na którym widoczny jest jakiś obiekt, otoczony przez ludzi w specjalnych strojach. Ten obraz wywołał niepokój u wielu użytkowników, ponieważ wyglądał bardzo realistycznie.

Film ten, dzieło sztucznej inteligencji, został stworzony z wielką precyzją, aby wywołać emocje i zaburzyć nasze postrzeganie rzeczywistości. Bez wątpienia, to osiągnięcie AI w zakresie tworzenia wrażeń i filmów jest imponujące. Jednak, jest to także przerażające, ponieważ coraz trudniej jest rozpoznać, co jest realne, a co zostało stworzone przez maszynę.

Jednym z sposobów, aby rozpoznać AI w reklamach, jest dokładne przyjrzenie się szczegółom. Na przykład, palce i dłonie są typowymi obszarami, gdzie sztuczna inteligencja ma największe trudności. Trudno jej ogarnąć, że człowiek ma pięć palców, które poruszają się w konkretny sposób. Dodatkowo, AI często ma problemy z.Renderowaniem ruchów, co może prowadzić do nienaturalnych i sztucznych efektów.

W związku z tym, coraz ważniejsze staje się, abyśmy byli świadomi możliwości sztucznej inteligencji w reklamach i mediach. Według danych, 71% polskich internautów korzysta z sieci co najmniej raz dziennie, co oznacza, że jesteśmy coraz częściej narażeni na treści stworzone przez AI.

Aby uniknąć wprowadzenia w błąd, warto pamiętać, że sztuczna inteligencja może być wykorzystywana w różnych formach, od prostych obrazów po filmy i wygenerowane treści. Dlatego, powinniśmy być ostrożni i dokładnie przyglądać się szczegółom, aby móc odróżnić, co jest realne, a co zostało stworzone przez maszynę.

W konkluzji, sztuczna inteligencja w reklamach jest coraz bardziej zaawansowana i realistyczna. Dlatego, powinniśmy być świadomi możliwości AI i dokładnie analizować treści, aby móc odróżnić, co jest prawdziwe, a co zostało stworzone przez maszynę.

Share. Facebook Twitter Email WhatsApp Copy Link

Komentarze są zamknięte.

OSTATNIE WPISY

Nie wpuszczaj ich do domu! PGNiG wydało pilny komunikat do wszystkich klientów

Polacy bali się jeść ryby nad Bałtykiem. Jest ostateczna decyzja sanepidu

Rząd ogłosił koniec Izery. Prezes spółki żąda 4,5 mld zł na wskrzeszenie projektu

Facebook X (Twitter) RSS
  • Aktualności 
  • Wiadomości ze świata
  • Motoryzacja
  • Sport
  • O nas
  • Kontakt
  • Polityka Prywatności
  • Mapa strony
  • Regulamin

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2021 - 2025 Newsnadzis.pl
Wydawca i redakcja portalu: POL-MEDIA - Adres: ul. Grzybowska 9, 00-132 Warszawa

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.