Close Menu
  • Aktualności z kraju
  • Wiadomości ze świata
  • Motoryzacja
  • Aktualności z kraju
  • Wiadomości ze świata
  • Motoryzacja
Facebook X (Twitter)
Facebook X (Twitter)
News na dziś.pl – Aktualne wiadomości z Polski i świataNews na dziś.pl – Aktualne wiadomości z Polski i świata
  • Aktualności z kraju
  • Wiadomości ze świata
  • Motoryzacja
News na dziś.pl – Aktualne wiadomości z Polski i świataNews na dziś.pl – Aktualne wiadomości z Polski i świata
Aktualności z kraju

Wszechstronna Akceptacja: Sara James i Rossmann Wspierają Młodzież w Drodze do Samoakceptacji

Damian Pośpiech2025-01-13
Facebook Twitter Email Telegram Copy Link WhatsApp
GOOGLE NEWS
Google News
pieniadzeplngotowka 1

Współpraca Rossmanna z artystką Sara James to idealny sposób, aby dotrzeć do młodych ludzi z przekazem o samoakceptacji i wdzięczności dla własnego ciała. Firma, która inspiruje, wspiera i pomaga kochać siebie na co dzień, połączyła siły z artystką, aby umożliwić młodym ludziom poszukiwanie swojego wyjątkowego looku i pielęgnacji.

Rossmann, jako lider na rynku drogeryjnym w Polsce, już wcześniej współpracował z innymi ambasadorami, takimi jak aktorka Maja Ostaszewska i były piłkarz Kuba Błaszczykowski. Ich kampanie miały ogromny sukces i ciepłe przyjęcie przez publiczność.

Sara James, młoda artystka z milionami odtworzeń na Spotify, jest idealną przewodniczką młodych ludzi w drodze do samoakceptacji. W swojej karierze muzycznej, Sara doświadczyła presji, porównań i hejtu, ale jej determinacja i wiara w siebie pozwoliły jej stawić czoła tym wyzwaniom.

W najnowszym spocie Rossmanna, Sara James jest wraz z młodymi debiutantami, którzy bez scenariusza, własnymi słowami podzielili się tym, za co kochają, lubią lub po prostu doceniają swoje ciało. Ten autentyczny przekaz mówi, że Twoje ciało jest twoim domem. Pokochaj je. Pokochaj siebie.

Rytm filmowi nadaje piosenka „Chcę Ci powiedzieć coś” Kory, która tętni pasją i świeżością. Uczucie bliskości z drugą osobą przeplata się z uczuciem niechęci, co symbolicznie oddaje emocje, jakie towarzyszą naszej relacji z własnym ciałem w drodze do samoakceptacji.

Współpraca Rossmanna z Sara James to ważny krok w stronę wszechstronnej akceptacji. Firma chce pokazać młodym ludziom, że są wyjątkowi i wartościowi, a ich ciała są ich własnym domem, których powinni kochać i doceniać.

Według danych GUS, w Polsce co piąty nastolatek boryka się z problemami zdrowotnymi, a co drugi ma trudności z akceptacją swojego ciała. Rossmann i Sara James chcą zmienić ten trend i pomóc młodym ludziom w drodze do samoakceptacji.

W efekcie kampanii,Rossmann i Sara James chcą osiągnąć dwa ważne cele: wzmocnić samoocenę młodych ludzi i zmienić sposób, w jaki młodzi ludzie patrzą na swoje ciała. Chcą, aby młodzi ludzie kochali siebie i doceniali swoją wyjątkowość.

Współpraca Rossmanna z Sara James to przykład, jak firmę i artystę mogą łączyć wspólne cele i razem wspierać młodzież w drodze do samoakceptacji.

Share. Facebook Twitter Email WhatsApp Copy Link

Komentarze są zamknięte.

OSTATNIE WPISY

Tylko do 10 maja! Promocje na jajka w Biedronce, Lidlu i Aldim – Co warto kupić?

Prokuratura zabiera się za Grzegorza Brauna. Poszło o spaloną flagę Unii Europejskiej

Zbrodnia na UW. Co znaleziono przy sprawcy Mieszku R. Dotarliśmy do jego znajomych

Facebook X (Twitter) RSS
  • Aktualności 
  • Wiadomości ze świata
  • Motoryzacja
  • Sport
  • O nas
  • Kontakt
  • Polityka Prywatności
  • Mapa strony
  • Regulamin

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2021 - 2025 Newsnadzis.pl
Wydawca i redakcja portalu: POL-MEDIA - Adres: ul. Grzybowska 9, 00-132 Warszawa

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.